انواع مودم یوتل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع مودم یوتل
نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402
بازدید : 278
نویسنده : user

 مودم یوتل


مودم یوتل ADSL دستگاهی الکترونیکی برای استفاده از اینترنت ADSL با اتصال به خط تلفن ثابت است. برای استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL داشتن یک خط تلفن ثابت شهری و یک مودم ای دی اس ال کافی است در این روش دیگر خط تلفن مشغول نخواهد شد. پس از تهیه مودم نیاز است که به شرکتی که فروش خدمات اینترنت را دارد مراجعه کنید و سرویس مربوطه را درخواست کنید تا ظرف چند ساعت سرویس برای شما مهیا شود.


امروزه بیشتر مودم‌های ADSL وایرلس هستند و میتوان با هر وسیله الکترونیکی از قبیل موبایل و لپ تاپ و … به آنها متصل شد. هرچه تعداد آنتن مودم بیشتر باشد اتصال سریعتر و با کیفیت تری وجود خواهد داشت. البته باید در زمان خرید به متراژ و محیط مرود نظر توجه ویژه نمود.

خرید مودم یوتل


خرید مودم یوتل بسیار ساده است و شما می توانید در فروشگاه های اینترنتی و یا نمایندگی هایی که در سرتاسر کشور ایران گسترده شده است این مودم ها را خریداری نمایید. همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت مودم یوتل با کارشناسان وب سایت رادیس که دارای نمایندگی مودم utel هستند در تماس باشید.
گارانتی مودم یوتل

مودم‌ یوتل دارای تضمین عملکرد است چراکه تضمین آن ها در صورت وجود هرگونه عیب و ایراد منجر به تعویض دستگاه خواهد شد و کارشناسان خدمات پس از فروش رادیس پس از بررسی اقدام به تعویض آن ها خواهند نمود. مودم یوتل با گارانتی اصلی سه ساله افزاره ارتباطات بهینه عرضه می‌شود.

برای اطلاع از کیفیت ، قیمت و نحوه خرید مودم یوتل و روتر به سایت موج گستران رادیس مراجعه فرمایید.

 




:: برچسب‌ها: مودم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: